PREUS I INFORMACIÓ PRÀCTICA
* Per poder accedir al servei d’acollida, s’ha de ser soci de l’AFA.
* Socis amb deutes impagats amb AFA, no podran accedir al servei d’acollida.
Les tres opcions de preus fixes estan dissenyats per les famílies que necessiten aquest servei amb molta freqüència. L’AFA ha de tenir les seves dades bancàries amb autorització, i es passarà el rebut cada mes amb antelació, entre els dies 1 i 5.
Els preus estan calculats de manera prorratejada, per tant setembre, desembre i juny i/o aquells mesos que no siguin complerts per diferents motius compten com a mes sencer.
Els bonus de 10 serveis són per família. Es compren de manera anticipada i mitjançant transferència. Des de l’AFA no es portarà un control diari, així que la família haurà de portar el control del nombre d’acollides que li queden i comprar un nou bonus quan sigui necessari. Cada fi de mes, es fa un control i es notifica a les famílies que tenen acollides pendents. NO ES PASSA REBUT BANCARI.
- Si no s’ha comprat el bonus, i l’infant que es queda no té bonus, és cobrarà la permanència tant a l’acollida de tarda com la de matí com a servei esporàdic (6€ per servei).
- Preu bonus de 10 matí i tarda en un mateix dia es marcarà com un sol servei utilitzat.
Dies esporàdics s’ha d’avisar amb un mínim de 48h, sinó, estarà subjecte a disponibilitat de places
No es retornaran els diners dels dies compromesos i no utilitzats com a qualsevol altre servei ofert.
Màxim 15 criatures per monitora de lleure segons normativa. Si el servei està complet i no s’ha avisat amb el temps que l’empresa ens requereix perquè vingui una altra monitora, no podrem donar el servei.