Aquest matí hem tingut el privilegi de celebrar el nostre Concert de Nadal en un lloc tan especial com la Plaça de la Natura, al Park Güell. Ha estat una jornada màgica plena de música, emocions i esperit nadalenc.
Des de l’escola, volem expressar el nostre agraïment més sincer al Park Güell per cedir-nos aquest espai incomparable i a l’Ajuntament de Barcelona per facilitar-nos la tarima que ha fet possible el concert. També volem donar les gràcies a l’Antonio, pare del Darío i a totes les famílies que han col·laborat a col·locar les cadires i han fet que tot estigués a punt. Sense vosaltres, aquest acte no hauria estat possible!
El concert ha començat a les 9.30 h amb la participació de tots els cursos de l’escola, que han omplert l’escenari de cançons i alegria. A continuació, detallem el repertori:
- Infantil 5: L’Avet de Nadal
- Infantil 4: El Ninot de Neu
- Infantil 3: Campaneta de Nadal
- 1r: The Rock Age i Deck the Halls
- 2n: Nadal de Colors i Nadal en Banyador
- 3r: This Little Light of Mine i Voldria passar un Nadal com cal
- 4t: Sense Tu i Twist del Nas Gelat
- 5è: Na Na Na Nadal i Llença’t
- 6è: Heal the World i Barbershop Blues
Gràcies a tothom per formar part d’aquest esdeveniment que ens fa sentir més units com a comunitat. Bones festesl! 🎄✨
Per veure les cançons del concert cliqueu aquí.