Aquesta és una notícia dirigida a les famílies de P3 que enguany, en aquest curs estrany i ple de reptes, han entrat a la nostra escola.

Des de l’AFA del Baldiri Reixac us volíem enviar algunes notes per intentar explicar-vos què fa l’AFA i engrescar-vos a participar-hi!
També serveix per a les famílies que no heu tingut oportunitat de tenir contacte amb l’AFA i teniu més ganes d’apropar-vos-hi.

Què fa l’AFA del Baldiri Reixac? L’AFA del Baldiri Reixac gestiona alguns dels serveis que s’ofereixen des de l’escola, com ara l’acollida, el menjador, les extraescolars, algunes festes familiars i escolars o la bibliopati… També dona resposta a necessitats estratègiques o de recursos que planteja l’equip directiu i educatiu o col·labora amb aquest en projectes compartits.

Com s’organitza?
L’AFA s’organitza via comissions i una Junta.
Actualment, les comissions són:

→ Comissió de Biblioteca
→ Comissió de Casals
→ Comissió de Coeducació
→ Comissió de Comunicació
→ Comissió de Festes
→ Comissió de Menjador
→ Comissió d’Extraescolars
→ Comissió Econòmica

Les comissions s’autorganitzen per gestionar els seus propis projectes, l’estratègia a seguir i en fan el seguiment tècnic.

La Junta, en canvi, resol el dia a dia administratiu, tècnic i més directe amb l’equip directiu, la coordinadora de les AFA de Gràcia, la secretaria de l’AFA o les famílies. A l’actualitat la Junta està conformada per una Junta Gestora, atès que el maig de 2020 s’havien de celebrar eleccions que no es van poder produir pel coronavirus.

Quan ens podrem conèixer?

En breu! L’AFA està preparant una primera reunió virtual per conéixe’ns totes! Us hi esperem!

Vull participar! Què haig de fer?

Si ja teniu clar que voleu participar a l’AFA, no ho dubteu! Escriviu-nos ja a juntagestora.ampa@baldirireixac.org comentant-nos qui sou i de quina manera voldríeu participar a l’AFA i/o en quina comissió us agradaria participar i ens posarem en contacte!

Qualsevol cosa, comenteu-nos!
I MOOOOOOOOLT BENVINGUDES FAMÍLIES!